سوالات متداول
به صورت کارت به کارت، پرداخت در محل و پرداخت آنلاین میتوانید سفارش خود را پرداخت نمایید.
ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.
بله شما میتوانید وجه سفارش های زیر 5 میلیون تومان را هنگام تحویل کالا پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.
خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق پست هستید، میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir شماره مرسوله ۲۴ رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده را وارد کرده و اطلاعات مرسوله را دریافت کنید.
1. ارسال با پست
2. ارسال با تیپاکس
3. ارسال با پیک (برای تهران)
شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و یا تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.
وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه سفارشهای من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آمادهسازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود.